thank god it's saturday!

Bild: 2008
Lördag, underbara lördag!

Visst är det en underbar dag!?
Solen strålar över hela denna stad och hjärtat sjunger inombords! Haha. Wonderful!

Jag har precis pressat in gårdagens kycklingsallad med dressing i min mun, ja okej jag behövde väl inte direkt pressa i maten, men ni vet... Det var gott iallafall! Har haft ännu en kamp med naglarna, men nu sitter det mucho finto på naglarna mina. Dom har ju lyckats växa till sig lite också. Jubel.

Strax ska jag börja göra iordning mig inför S's party, men innan dess ska jag sätta mig ute i solen ännu en stund.
Vad ska ni göra idag?
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe tack :) de låter härligt det :) sjugner du nått fortfarande? kram

2009-09-19 @ 14:42:58
Postat av: emelie

glömde skriva vem de var ifrån :p

2009-09-19 @ 14:43:27
URL: http://sehlstedt.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0