tacksamhet

2 års gammal bild - visst är den mysig?

Den mesta irritationen släppte när jag fick spendera lite kvällstid med min fina! Vad hade jag gjort utan mannen i mitt liv? ♥ Vi hade båda en onödig dag idag så vi fick klaga rejält mycket tillsammans & sen var det mesta frid & fröjd igen! Så det var dyrbar tid de sista timmarna på dagen..

Nu är jag fruktansvärt trött. & jag vill gärna fräscha upp mig med en dusch. På tal om det... Jag saknar sommaren. Otroligt. Jag saknar faktiskt att inte behöva duscha lika ofta, för när jag väl stod i duschen så kände man sig så fräsch efteråt. Nu känner man ingen större skillnad. Kan ju bero på att jag rör på mig så sällan också. Men idag har jag iallafall gått en hel del! Bra gjort utav mig.

Ciao. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0