studiedag

På min studiedag gör jag som jag borde - studerar. Musikproduktion och naturkunskap. Jag tycker att det är så svårt med naturkunskap när man ska sitta & läsa i en bok, jag har alltid haft rätt svårt för att läsa. Men jag får försöka tills jag bryter ihop. Haha! Aja..

Grymt skönt med sovmorgon, det älskar jag och det är så väldigt behövligt lite då & då, särskilt mitt i veckan.
Tummen upp.

Tummen ner
för min huvudvärk. "Ajeeen!"
Men tandläkaren ska göra något åt det; lägga i en grön geggamoja i käften på mig och fixa en bett-skena.
Ska vara där 13.30 och klockan är en halvtimma innan. Så nu ska jag dra av mig nattlinnet & dra på mig något mer fräscht.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0