plågsam trötthet


Goder afton!

Tröttheten som beskrevs så noggrant här i bloggen i morse, den vägrar lämna mig. Man bah: "Hallå, stick här ifrån! Låt mig vara ifred!" Och så hör man ett hånande skratt tillbaka - ekande & hotfullt. Tills natten har lagt sig...
Jo tack, jag är nog allt lite dramatisk.

Dagen i all ära:
Hej September,hej höst (!) - först & främst. Om hösten nu ska komma & våld-gästa bara sådär så är den välkommen med en kopp té & mängder av choklad i sin högra hand & ingen stress i den vänstra. Tusen tack för det!

En skoldag passerade. Första lektionen var jag lat. Andra, som var dans & gestaltning gick det inte att vara lat på. Jag & "någon annan" kände väl att vi inte var bland topp 5, eller topp 10, i gruppen precis. Men vi gjorde vårt bästa & det gav smärta i både kropp & själ. Hehehe, nejrå. Klumpeduns.
Sen körde trion sitt race i 1,5 timma med L. Det nynnades på både "To my Father's hand" - MaJoy & "I Wish" - Stevie Wonder. Med stämmor & piano. Det blev bra, men tröttheten satte spår i både rösten & brösten... Nej. Rösten & skallen, hjärnan. Ni hajar grejen?

Två fina vänner möttes upp i stan, M & J. J som jag inte har träffat på 2 år, det var härligt att träffa tjejen! Tack vänner för gott fika & gott snack. ♥

Vet ni, jag är trött som katten nu. Borde kanske testa sova "fladdermus-style" inatt? Eller så sover jag "Natalie-style" vilket betyder: Ligga stilla som en sten & gnissla tänder. Ja, du läste rätt. JA, jag gnisslar tänder. JAA, jag ska kolla upp det. Hah!

Duscha först!
Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0