överspeedad tjej

Underbar bild, jag vet. Haha! Jag blir glad från själen när jag ser mina vita tänder på den här bilden & tänker tillbaka på den kvällen med självaste Holy (HolyPsycho=MJag). Den kvällen gick hon mig på nerverna och jag kissade minst 15 gånger, jag överdriver inte en millimeter. Fråga damen jag var med själv! Vi drack té (det förklarar mitt kissberoende) & åt ihjäl oss på godis.

Åh vad jag gillar den där kvällen! It was magic!
Lovely. Och på fredag - PANG BOOOOOOOM! Är vi back till vår speciella kväll - Té&snöbollar♥. Detta innebär att vi dricker tusen mängder av té & äter godis-snöbollar + endel annat godis som alltid smyger in i våra påsar. Vi överdriver alltid när vi ska feta oss.. Och det otroliga är att vi alltid käkar upp den där överdrivna mängden godis. För det är verkligen överdrivet..
Aah det är galet & nu måste jag andas ut för jag känner mig överspeedad.

Hakuna Matata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0