hey you

 

Lång sånglektion - avslutad & klar. 

Nu är jag hungrig, sugen på mammas färska mat. Ska bli gott med äkta svensk mat - potatis & kött. Mmmmme like.. Väntar just nu på tåget som kommer om en kvart ungefär. Tänkte passa på att blogga. Och ingen kan ju klaga på dålig uppdatering på bloggen idag, jag har vart en grym bloggerska. 


Det kändes att inte min J var här hos mig idag, han slutar 11.20 och jag börjar ju 13.00 på tisdagar. Det var lite tungt för mig att inte få se honom idag. Men som tur är så överlever jag. Det är ju trots allt bara en dag i veckan som det blir så. 

 

Tiden rullar vidare & det är dags för mig att dra mig bortåt stationen. 

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Joseph/J

vi får fixa dom tisdagarna baby ;) <3

2009-09-29 @ 18:57:47
Postat av: Joseph/J

vi får fixa dom tisdagarna baby ;) <3

2009-09-29 @ 18:58:03
Postat av: Natalie:)

det måste vi <3

2009-09-29 @ 19:47:02
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0