el lunes por la noche


Hakuna Matata! Vive y deja vivir.. Hakuna Matata! Vive y sé feliz
..

Spanska är så vackert. Trots att jag har läst detta kärlekens språk i 4 hela år så kommer jag ihåg ungefär såhär mycket: "Uno dos tres quatro cinco seis siete... Me llamo Natalie, tengo 17 años." Haha. Det känner jag mig inte stolt över. Fast jag skulle säkert förstå endel om jag lyssnade på spanska. Haha. Intressant information? Brist på fantasi? Haha..

Ur högtalarna trallar Ayiesha Woods med sin manliga kvinnoröst för mig en glad sång! Det kändes perfekt att lyssna på något glatt ikväll. Ja det borde jag göra varje dag, all the time. Men det blir inte så tyvärr.. Rätt för sällan.

Hade planerat att ta en skön kvälls-promenad vid 8-tiden men så ringde favoriten & vi pratade tills det kändes för sent att gå ut. Men det var värd tid som inte skadar mig ett endaste litet dugg. Hah!

Magen känns tom. Får nog fylla på med kvällsföda.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0