don't stop till you get enough

Don't stop till you get enough.

 

Tisdag, 23.

En lång & bra dag! Michael Jackson... Ja det är honom vi ska sjunga som nu i ett par veckor. "Billie Jean" & "Don't stop till you get enough" sjunger mig grupp. Den första låter inte bra, men däremot den andra - TYCKER JAG!

Skolans 3:or sjöng & spelade fantastiskt bra för resten av pytte-lilla-plutt-skolan idag, super bra girls and boy! (Finns bara en kille i 3:an)

 

Sen bjöds det på historia & engelska. Skönt att engelskan gick bra idag & surt att jag inte förstår historia. Bryr jag mig ens? Don't question me, it's an ask. Hihi.. After school spenderade jag & min J tid tillsammans resten av dagen, helt fantastiskt... L-O-V-E ♥

 

Nu ser jag fram emot helgen! Fredag: té&snöbollar. Lördag: Fira 6-månadersdagen med bästa, gå på Salsa-fest! ♥ Söndag: Vara med bästa! Inte helt surt det där ju..

Dags för duschen! Nu är jag dötrött. Adios Amigos!


Kommentarer
Postat av: uppsalajulia

hej:) fin blogg du har. var verkligen länge sen, hoppas allt är bra med dig och så..:)

hade bra. -julia

2009-09-24 @ 22:24:06
URL: http://juliakallryd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0