cortina

Kvällstankar: Bebisar & gardiner

Moshimoshimoshi:* Åh! Barn är det sötaste, man vill doppa deras fingrar i choklad & äta upp dom. Haha! Fast det där lät så grovt.

Och på tal om gardiner, jag har sett världen vackraste gardiner på Indiska. Skimmer-rosa-färgade. Åh jag vill ha dom, men jag är pank 24/7. Med viss överdrift. Haha. Man kan inte alltid få det man vill ha, jag är nöjd med att jag har allt jag behöver - mat & massa kärlek. ♥

 

Mina naglar börjar komma ivägen lite. Men nej, denna gången ska jag för 17 klara att spara. Yeeeehaa!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: michan svar

nja, det är inte dags nu... kanske är övertrött så att jag inte kan kontrollera mitt humör ;) who knows?

tack själv du, det var übermysigt!:) <3

2009-09-28 @ 22:42:11
URL: http://michaelahanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0