18

12.03

God förmiddag!

Ursäkta mig för dålig uppdatering men igår attackerades jag av migrän. Fick bli hämtad av syster på skolan och missade ännu fler lektioner - jag har inte tid med det. Åh jag orkar inte gå runt med denna smärta & detta illamåendet. Idag är jag lite bättre men huvudet är fortfarande tungt. Och vet ni? Ni ska få slippa läsa mina klagomål nu, för mitt liv är ju faktiskt väldigt underbart.

Disney Channel, Idol2009 & Drillbit Taylor fick bli gårdagens kvällsunderhållning för mig - det var skönt för själen att få skratta! Haha!

Det är segt att vara hemma och bara ta det lugnt nu eftersoma tt jag ahr gjort det så mycket den senaste tiden. Men jag ska sätta mig ute i solen snart & färga ansiktet lite.
Har inget vettigare att blogga om just nu, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0