sing for me

Euf. Seriös bild. Jag är dock inte sådär seriös irl today.

Efter det senaste inlägget har jag vart ute i solen på en skön promenad, bastat, duschat, myst med lillebror L, ätit, läst favvo-boken "Kärlek som befriar" (för 4:e gången, eller nästan, jag läste aldrig ut den helt den 3:e gången), tittat på Lejonkungen med de 2 minsta eftersom att inte Bilar ville fungera. Men Disney är bra i alla dess sorter och dessutom så hade vi det super mysigt, de små barnen och jag. Jag har även druckit Graciös té - ett té som farmor beställde som visst ska vara bra för allt från topp till tå. Hällde i ett par droppar citron i det och det smakade fisk. Fisk-té alltså. Hur gott låter inte det? Bläeeeek, men vad gör man inte för hälsan? Haha. Man ska ta hand om sig själv... Hade det inte varit för att jag är den té-drickare jag är så hade jag slängt ut det direkt, tror jag.

 

Nu njuter jag av kvällen och av African Children's Choir's sång i stämmor på Swahili. Saknar dock min söta pojkvän här. ♥ Här får han ett hjärta av mig!

Hoppas att ni har en skön kväll!


 

 


Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag har världens härligaste flickvän! Galet vad mysig du är älskling, du förtjänade det idag ;) <3<´3<3<3<3<3<3. Ajuste! PS / MOSHI!

2009-10-15 @ 21:25:32
Postat av: Joseph Whitelock

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag har världens härligaste flickvän! Galet vad mysig du är älskling, du förtjänade det idag ;) <3<´3<3<3<3<3<3. Ajuste! PS / MOSHI!

2009-10-15 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0