rubrik

Oj. Blev ni förvånade nu när jag satt med en té-kopp i handen? Nej, precis, inte så. Alla som känner mig vet att jag älskar té, för det är mitt största samtalsämne. Och alla som känner mig vet också att jag målar sönder mina block med små figurer överallt? Haha. Jag är ingen pluggis, och kommer förmodligen inte bli det med glasögonen på heller.

 

Lite uppdatering om dagen:

Jag gick med raska steg till optikern och fick lite total stress-panik när mamma sa att "det låg visst lite längre upp än hon trodde", happ det var ju bara 2 minuter kvar.... Men jag hann och väl där gick det bra. Nog om det.

Jag tänkte att jag skulle ta mig en promenad i det fina vädret men kände att det blev för mycket för mitt huvud så jag gick hem och vilade lite istället. Så jag har legat där nere framför Disney Channel ett tag nu. (Ja, jag älskar DC också) Nu väntar jag på syster J att komma hem från Ullared, hon har handlat lite saker till mig. Sen hoppar jag i badet eller slänger mig i duschen. Vad gör ni ikväll?


 


Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock

Oj,gillar du té älsling!?

2009-10-06 @ 20:56:28
Postat av: Natalie:)

euf, vad är té sniella?:)<3

2009-10-06 @ 20:59:29
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: Terese

Allt bra?

2009-10-06 @ 20:59:58
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0