natural woman

God morgon!

Solen strålar och det är redan söndag. Vilket betyder att jag inte är redo att möta en ny skolvecka än, men det är sista veckan innan höstlovet så jag får tänka positivt hela den här veckan.
Gårkvällen blev megamysig! Jag och M åt lite mat, stack till Hemmakväll och plockade på oss en hel del godis. Haha! Vi är så sköna. Sen gick vi hem till henne igen och satte på té, började kolla på Paris Hilton-filmen, vad den nu heter. Tyckte att den var lite för tjejig för oss och bytte till 8 Mile, yo!

Efter filmen tog vi hennes dator och försökte spela in när vi sjöng men det gick åt skogen, annars hade vi lagt upp det så att ni kunde få se det. Hihi..

Idag ska jag ut och njuta av det fantastiska höst-vädret, chilla och plugga lite.
Hoppas att ni får en skön dag!

Grattis till Foki som vann Blog Awards!


Kommentarer
Postat av: Radenka

as fin blogg :)

2009-10-23 @ 20:53:59
URL: http://nicnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0