en tisdag

Morning!

Det tog en evigt lång tid för mig att somna inatt, jag prövade att ligga på många olika sätt och till slut så somnade jag och sov gott. Jag drömde helt otroligt konstiga drömmar tills mamma väckte mig 10:40 genom att ringa till hemtelefonen som hon hade lagt bredvid mig tidigare på morgonen, min mobil är paj!

Ska strax dra till bussen och åka över till andra sidan. Där måste en låttext skrivas och sånger sjungas. Hoppas att det går mig väl.

Ta hand om er!
(Min mobil fungerar inte ifall ni tror att jag dissar er)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej natalie:) Jag skickade ett sms till dig förra veckan. Men du har inte läst det då antar jag?! KRAM!<3

2009-10-20 @ 16:52:00
URL: http://juliaey.blogg.se/
Postat av: bea

där fick jag svaret! haha. trodde du hade slut på pengar (eller var lite butter på mig? haha). har du fått mina sms? :) pusss!

2009-10-22 @ 12:03:27
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0