tar tag i träningen

Lillen & jag gick bort till skolan och spelade lite basket för ett tag sen.. Och eftersom att jag är nyttig & hälsosam den här veckan gjorde vi lite ansträngande lekar för att jag skulle få lite träning, haha! Men än återstår lite mag- & armträning - det tar jag om ett tag. Nu sitter jag bara & njuter av fina toner från iTunes.

OHMAHGUUSH va skoltrött en liten männska kan va! Jag vet att man ska vara tacksam för att man kan gå i skolan, det är ju inte så att jag hellre vill jobba eller så... Eller jo, det är det ju. Fast frågan är den om jag verkligen skulle säga tycka att de var så kul att bara jobba när jag väl gjorde de? Va tror du?  MenEY, de är ju bara 1 månad kvar till sommarloooov. Puss på det!

Så jag ska ta vara på tiden jag har innan & njuta! Sis ska ju ha bal & allt innan, det blir helt jätte härligt ju!
TACK FÖR SOLEN!

ciaobella,
nateley

du är min lycka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0