sommarshopping
























Vilka fantastiska sommardagar vi har!
Passa på att njuta, mina vänner!

Ingenting går upp mot sommaren! Värme, solsken & härligt vatten! Och så är man sådär härligt brun och ser alltid fräsch ut, fantastiskt! Jag älskar det verkligen! Och vad vore sommaren utan all mat? Utan familjen, vänner och för min del pojkvän? Tiden med dom uppskattar man mest ♥

A6 kallade på mig idag till att köpa lite sommarkläder, men ack vad det var svårt hitta! Fast det blev en del fint till slut...
Jag fick dock vara försiktig med solen idag för det tog lite för hårt igår på badet. Men nu har jag mycket färg iallafall! "I LIKE IT AHA AHAA!!"

Nästa: Té & riskakor!
All alone..

Dagens:


I hörlurarna: India Arie
TV: Har inte kollat på tv idag!
Snacks: Läkerol
Mat: Spaghetti & köttfärssås
 
Humör: som solen!
Sysselsättning: shopping
Prestation: shopping? inte jätte bra, haha. de är inte riktigt min grej!
Färg: rosa

Kläder: jeanstajts & ett rosa långt linne
Hår: plattat & hälften uppsatt i en knut
Smink: mascara & ögonskugga

Hiss: sol
Diss: solbränna

Sov gott sen alla!
Nu ska jag dricka té!♥
, Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0