solat spelatbasket ätitgrilladmat fikat städat & druckitté




lördag kl 23:22

rubriken talar om min dag lite sisådär. jag har blivit lite brun idag kan jag säga med ett ärligt hjärta.
och även erkänna att jag har brutit mitt nyttighetslöfte. fast vardagarna har jag klarat galant, jätte nyttigt faktiskt.

var inte särskilt taggad på att städa & rensa mina saker (halva mitt liv) på övervåningen innan, faktiskt. önskar gärna att jag hade vart det för då hade det gått lite fortare. men nu sitter jag här & pissar nästan på mig efter téet (stavning?) jag drack & inte ens hälften av det jag borde gjort är gjort där uppe. men vadå, livet är långt!

nej seriöst jag kissar ner mig snart men jag orkar inte pallra mig ut ur datarummet in på toaletten som är rummet brevid. dessutom vet jag att Lille L kommer säga till Lille J "JA nu kan vi ha datorn!" men en ljus barnstämma, och då måste jag ju säga "nej, jag ska bara gå på toa, jag ska ha den sen igen!" och så låter det såhär från den lilla sötes gap: "men åååh!! jag har nästan inte haft datorn någontiiing idaaag!"

så de gör väl inget om de blir lite blött här va? det finns ju papper nu för tiden så det går ju torka upp liksom utan att det ens lämnar spår efter sig...
mm, så mysigt det låter. det är väl precis det du vill sitta och läsa om nu? mitt kiss..
nej jag är liksom bara vidrig nu.

och trött.
aningen.
sjukt mycket.
*gäspar så munnen spricker*


god natt everybody, rock your body.
, natalie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0