artonde



artonde blev lite av en softar-dag för mig. och det behövde jag väl kan man säga. fast det tycker jag alltid att jag behöver - lugna dagar, och jag måste ju säga att jag lider ingen brist på sådana. tack å lov!
imorgon blir det skola igen för mig. "tack käre Gud att det bara är några skoldagar kvar innan sommarlovet!"
förstår ni ingenting eller? det är snart sommar! mitt hjärta skriker av glädje för det!

på onsdag kommer farfar & M eftersom sisJ har bal så vi ska åka in till stan & kolla på vår vackra syster, barn & barnbarn. ni fattar. och jag ska fota med c's systemkamera, wwwwey!

idag har jag rensat halva mitt liv som låg på golvet & i kartonger på övervåningen & jag måste självklart medge att jag är ganska unik på många områden i livet. haha! runt 25 block har jag fyllt med ord de 2,5 senaste åren. & inte kollegeblock liksom. nej nej nej.. fina block. det dyraste kostade runt 340 :- .

men jag lider inte av att vara annorlunda heller.
hahahahaha.

wow.
, natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0