hej världen!


Lördagar är sköna, softa & extremt lata i mitt fall. Man sover länge, äter frukost länge, softar länge innan man tar tag i städningen. Men den är iallafall påbörjad där uppe. Mamma & pappa sliter för fullt uppe på mitt rum för att få upp fondväggen - det är inte enkelt. Och jag är glad att jag slipper göra det för hade jag gjort det hade jag gett upp innan jag ens hade börjat. Helt säkert! Igår var jag på IKEA & valde ut allt de jag ska ha i rummet och min oro över att pengarna inte skulle räcka försvann när jag räknat ut priset - Det blir pengar över så jag kan göra rummet ännu mysigare! Så jag satt på bussen på vägen hem med ett stor smile, en kurrande mage & huvudvärk.

Men mys kommer det bli♥



Hoppas ni alla får en skön lördag!
TAKE CARE, N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0