what wonderful world



Ännu en dag i solsken, och än en gång allihopa: Ta vara på dagarna!
För mig blir det sol & bad för tredje dagen i rad, men jag lider inte av att göra samma sak hela tiden!
För säg mig - vad är bättre än att få sola & bada hela dagarna? Det finns inte så mycket att tillägga va?

Jag får ta en bok i handen & lägga mig & läsa i gräset.. Men ingen av böckerna jag lånade på biblioteket var särskilt bra.
(Shantaram, Sanningen om diamanter & Modellsommar) Så idag får jag hitta en ny bok att läsa!

Folk vill att jag ska med på bio ikväll, men det är ju så att mina pengar räcker inte till så mycket mer än det jag måste spara till just nu. Och som jag inte nämnt så har jag inget städ-jobb längre eftersom kontoret ska flytta neråt i Småland. Så nu får jag leva på... Kärlek helt enkelt! Det gör faktiskt inte så mycket att jag inte har något jobb för tillfället - Jag är fortfarande ung & behöver njuta av livet, jag klarar ju mig ändå liksom.

Nu behövs visst sängen bäddas!
Hoppas ni har en skön dag friends..
Take Care everyhopa!
LOVE, natalie

Kommentarer
Postat av: Rebecka Z

Njuut på min vän! :D det behöver du!

o du., passa på att va ung ;) Kramar <3

2009-06-24 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0