tillbaka från lägret


bilder: från en vacker himmel på lägret vid lägerbålen en kväll

Nu är jag tillbaka från lägret igen! Eller, jag kom hem igår eftermiddag, men då var jag extremt trött för att blogga.
Jag har haft en fantastisk läger-vecka ute i naturen men härliga människor, god mat, vacker & skön natur, tältning, eld, lägerbål, fotboll, sång, gitarrspelande o.s.v... Allt var bara skönt & mysigt hela dagarna! Och självklart för att min Joseph var med! ♥

Jag har gått oduschad, klädd i stora, varma, smutsiga kläder hela dagarna, men ändå haft det jätte mysigt! Ja, vi har vart allmänt ofräscha helt enkelt. Så ett varmt, långt bad var skönare än vanligt igår.
Nu ska jag nog ut, eller nått...

Det är så fantastiskt med sommarlov! Ta vara på den!
Kram, Natalie

Kommentarer
Postat av: sierra

jag har en frågestund just nu i min blogg :)

ställ gärna en fråga!

ha en bra dag!

2009-06-22 @ 11:03:47
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0