sol & bad varje dá

Skönt att man får sova så länge man vill nu för tiden! Och man får göra vad man vill med dagarna. I alla fall jag - Som inte har något jobb (TACK & LOV), så jag kan ta dagen i mina händer & forma den precis hur jag vill, det är lyx!
Men snart börjar veckorna då jag inte kommer va hemma & ligga på trädgården & sola - utan på olika stränder!
Först åker jag till Kalmar-Öland, Åhus-Trelleborg, Öland igen, och så ska jag klämma in Alingsås någon stans med! Det ska bli så skönt att åka iväg lite...

Nu måste jag äta frukost,
TAKE CARE!
, natalie

Bild: Gatubarn i Calcutta, Indien. 2008.

Kommentarer
Postat av: Cornelia N

äälskar den bilden!

2009-07-07 @ 14:06:06
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0