Sen sommarkväll

Det här blir en ny rutin - sola & bada hela dagen, dricka té i kärlekskoppen (som Joseph köpte till mig på Liseberg i lördags♥) & fortsätta skriva på min roman.
Älskar livet!

En händelse från dagen:
Jag låg & solade på trädgården då Lucas kom, nybadad & blå om läpparna, invirad i en handduk.
Jag sa: "Visst är livet gött, Lucas?"
Han stog där, så nöjd över allt och log: "Aa!"
Jag: "Jag längtar tills du & jag ska göra något mysigt en dag!" (Vi har planerat en liten mysig tripp till stan en dag)
Han: "Jag med! Och jag längtar tills hela familjen kan göra något mysigt tillsammans..."
Jag: "Aa, jag med! Vad vill du att vi ska göra tillsammans då?"
Han: "Handla kläder, fika och så..."



, Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0