lycka!



Bild: Från Calcutta, Indien 2008.

Livet har sina goda stunder

Dagarna fortsätter med sol, bad & kärlek! Joseph kom till oss igår, vi drog till badet med Michelle & Lucas och var där ett ganska bra tag. Lille Lucas är för söt när han ska simma under vattnet med sina armpuffar; Eftersom dom lyfter honom så ligger han bara på vattenytan & kollar ner i vattnet. Han sprattlar med ben & armar och det tar lång tid innan han kommer någonstans. Sen kommer han upp, jätte stolt över att ha simmat under vattnet! Ett gott skratt förlänger livet - skulle han simma så i en timma skulle vi alla leva minst 150 år! Haha! Bästa Lucas & Michelle, älskar dom så mycket!

På kvällen tog jag & Joseph en promenix till affären, handlade massa gott & gick och satte oss vid solnedgången vid Domsands-piren & satt där tills natten. Det var ljuvligt, mysigt, romanstiskt, fantastiskt & härligt! Haha, all lycka på samma gång! ♥

Idag har vi badat i vår lilla pool hela förmiddagen! Sen åkte jag & J in till stan, köpte glass & satte oss vid piren. Sen mötte vi Cornelia & Vea, gick till Rådhusparken där jag & J badade i fontänen...Det var skönt i den stekande hettan!
Sen mötte vi J's killkompisar & dom hoppade i hamnkanalen - galna men härliga killar!
Hade jag haft badkläder med mig hade jag hoppat i med dom, men jag hade en jeanskjol & ett fint linne så det kändes lite olämpligt för min del! Men sen stack vi till Vätterstranden och badade - där badade jag med kläder!

När jag kom hem väntade mamma & pappa som precis kommit hem från sin helg i Falkenberg där de firade sin 20-årsdag! (20 år gifta, wooo!!) Och hela familjen myste med kall coca-cola, melon, jordgubbar & chips! Det är familjen Bengtsson-sommar det! Like it! Love it!

Nu måste jag slita mig här ifrån everyhopa!
Hoppas ni har det gott i solen! Har ni det?
Take Care, CIAO!

, Natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0