fredagsmys



FREDAG - fredagsmys

Jag steker huden i solen hela dagarna nu för tiden, med "Modell-Sommar" i handen. Den är bra, och tack gode Gud att jag inte är fotomodell. Kom tillbaka från badet för en liten stund sen, jag simmade 1000 meter idag, sen solade jag mig torr. Nu är jag ensam hemma - de andra är på stranden, träningen eller stallet. Ikväll blir det grillning med familjen, och den maten kommer sitta bra i magen eftersom det lär dröja ett tag innan den är klar.

Igår kom Cornelia hit - vi gick ner till Domsand, rätt sent, och såg hur himlen målades i olika nyanser av blått, oranget, rosa & gult, och hur de kalla vågarna slog mot de stora stenarna. Det var vackert, ljuvligt. Vi pratade, mycket. Om allt mellan himmel & jord. Skönt med sånna vänner! Sen tog vi en skön promenad i den svala sommarluften, kom hem & la oss på studsmattan & beundrade rymdens diamanter. Stjärnorna.


Bild: från Domsand igår-kväll.


Fantastiskt!

Nu ska jag ut & sätta mig i vår sköna solstol & fortsätta läsa. (Modell-Sommar: Paulina Porizkova)
Ha en skön kväll vänner!

, Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0