vänner...



Min kära, saknade vän
Louise
var här hemma med sin familj ikväll...
Tänk att en barndomsvän, som man träffar max 2 gånger om året, fortfarande kan betyda så fantastiskt mycket för mig!
Är så glad att jag har henne, och att vi kan prata om allt mellan himmel & jord.

Mina vänner är de som accepterar hela mig och alla mina tankar, utan att ens tänka en tanke som dömer mig minsta lilla. Mina vänner lyssnar på vad jag har att säga, även om de inte håller med, men de dömer mig inte...
Vänner & kompisar är långt ifrån samma sak.
Och de som kan acceptera mig så, de kan jag också acceptera fullt ut.
Det är få människor som man kan kalla för sina vänner, men dom som är ens vänner, dom värdesätter man högt!

Tack alla mina vänner,
för att ni finns! ♥

, Natalie Hanna



Kommentarer
Postat av: Lollo

<3<3<3

sån underbar dag! :)

du betyder oerhört mycket min vän! <3

2009-07-13 @ 01:40:16
URL: http://lolloboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0