måste bara skriva av mig lite...



...men jag orkar inte skriva om något som jag har gjort, utan bara skriva allmänt.

Jag tycker att Sverige är ett väldigt tråkigt land - bra men tråkigt.
Jag menar, hur mycket riktig sommar har vi på ett år? Max 4 veckor känns det som. Och sen går man resten av året med tjocka tröjor, jackor, mössor & vantar och väntar på att solen ska komma fram efter månader av gråa dagar.

Alltså, det händer inte mycket.

Jag skiter i att jag klagar nu, jag bara känner för det.
Men det kommer bättre dagar i mitt liv, haha :)
Jag brukar till och med kunna muntra upp mig själv lite...

 tjolahopp tjolahej!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

tack söta du!

ja. jag längtar tills livet sätter igång på riktigt. du har inte långt kvar nu.

jag kom 2 reserv. så det krävs att två tackar nej eller hoppar av för att jag ska komma in. och den chansen är ganska stor. jag behöver verkligen komma iväg.

hoppas allt är bra med er!

kram

2009-07-11 @ 00:36:33
URL: http://emmeliej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0