drygast i stan - denna kvinna



- Ojojoj! Alltså fatta att det är såhär jag känner mig idag; allmänt dryg. 98% procent av det som har kommit ut ur min mun idag har varit något drygt & oseriöst. Men det är så man får göra om man vill att dagen ska rulla förbi snabbare än den egentligen gör!
En knasig sak gjorde jag idag - ("knasig" låter så knäppt, men måste variera orden lite) när jag kom in till stan med bussen så var det 17 minuter kvar till bussen hem till min lilla ort gick, så jag & G väntade. Och så kom bussen, bakom en annan buss, så jag gjorde som alla andra som stod och väntade på den hållplatsen - hoppade på den bussen. Så när jag gick in så tänkte jag att den var sig inte riktigt lik & den var mycket mindre. Men jag satte mig iallafall! Sen åkte min buss förbi mig, mitt framför ögonen. "Ett brustet halleluja!" Åh, nej! Hur smart är jag? Inte alls kanske?
Så.. Men jag hamnade på en buss 10 minuter efter igen. Men haha, hur klantig kan jag vara ibland? Det är den stora gåtan det. Regn&rusk är det ute, uschfyochblä.

- Fast vet ni? Vi har inga lärare imorgon till våra lektioner eftersom dom har fått barn precis. (Det är ett gift par) Så tack för att jag får vara ledig & åka hem till Hilda och fejk-plugga med henne & Vickis. Antar att det kommer komma en och annan melodi&stämma med i det pluggandet. "Det är så kul att vi är bäst!" - Aja, Vickis! Bra trioförtroende.

DRYG? JAG?
Hehehehehehehehehe.
, natalie
hanna


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

haha, kul med carolas gamla skivor ändå :') och KUL att nån mer är lite dryg :D

tycker absolut vi ska ses snartsnart :) apbra! <3

2009-01-09 @ 07:56:18
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0