tjej-lunch & tjejtrerättersmiddag!



3 januari 2009
har nu passerat & jag blev nyss hemskjutsad av underbara M efter en helmysig trerätterskväll med henne och B. Vilka tjejer! ♥ TACK! Vi åt till förrätt "toast med skagen", till middag klyftpotatis, kycklingfilé, goda såser & sallad, och till efterrätt en fräsch apelcindesert, ananas, vindruvor & dark chocolate. Inget av det smakade illa, allt smakade gott, trots att jag hade hjälpt till, haha! B är kvinnan i köket! Innan jag & B gick och handlade allt som skulle handlas var jag med ett annat M och lunchade på Jensen's, olala, potatisen där är livets potatis, om inte mer. W o n d e r f u l ! Och lilla M är livets tjej, vi är livets tjejer! Så, min dag har bara innehållit mat & tjejsnack, och det är alltid lika värdefullt & man blir så tacksam för sina fina vänner ♥

Nu ska jag flyga in i duschen & slappna av i min säng efter mat-dagen..
Ska bara pussa småsyskonen godnatt,
sleep well my friends

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

DU är livets VÄN! KVINNA!!! fyyy vad bra du är. fantastiskt fin kväll igår! är såå tacksam! <3

2009-01-04 @ 11:09:04
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0