team



-
TEAM
-
En helgalen kväll kan man säga.
Eller annars: En helt vanlig kväll med team som vi så fint heter.
i'm gonna lay down my burdens (TEAM!) down by the riverside...
-
Kl. 16 åkte mamma & jag upp till a6 och jag stressade runt där och köpte till slut ett par jeanstajts & 3 par skor. Sen körde vi full fart mot Österängen & där hängde jag först med Lana, sen Sandra & sen Negar. Haha! Det var ju meningen att jag skulle vart med Cornelia, Sandra & Lana, men efter massa samtal i telefon så blev det som det blev. Orkar inte dra några detaljer. Men det blev ju rätt bra ändå. Fast chicichici, nu måste vi köra allvar.
Tack för mig idag, ha en bra kommande vecka.
hajdo.
natalie
hanna



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Natalie :)

Ha du fortfarande lust att gå o käka eller fika eller något sånt med mig,t im o kanske någon mer, typ sipora? Känns lite som om det rinner ut i sanden =/ Men vi får höras :)



Kram Kajsa

2009-01-26 @ 09:49:34
URL: http://kajsjohanssona.blogg.se/
Postat av: Hiltha . Thin förhäpilth

It´s been seven hours and fifteen days! heeeey team! :D Vackraste bilden på jorden - så kul att vi är bäst!

2009-01-26 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0