sunday morning!



- Eller morgon kan jag själv erkänna att det inte är, men för mig blir det ju egentligen det eftersom jag gick upp för ca 40 minuter sen. I vilket fall som helst är klockan 12:18 nu och jag måste börja sätta igång med mitt sista arbete. Det känns inte så jobbigt faktiskt. Härligt att vakna till gamla barndomslåter förresten! ("Nu ringer klockan, skolan är slut, alla vill hem, alla vill ut...")

Det blev visst inte riktigt som jag hade tänkt mig med vädret där ute. Men det är i alla fall bättre än igår och det är det viktigaste. Det är ju inte blött, bara lite blåsigt. Men jag väntar nog mer till kvällen med att gå ut.

Nej nu måste jag sätta igång med arbetet, snart slipper jag det.
Hörs sen!
, natalie
hanna

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oerhört söt flicka är du ! :D

2009-01-11 @ 13:14:18
URL: http://kajsjohanssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0