segast

- Hej & godmorgon! Idag satte jag klockan på 10, men ändrade vid 11 när den ringde. När jag sedan skulle gå upp satte magen stopp, hade kramp i sidan. Så jag fick lägga mig ner igen och spela lite snake på mobilen. Men efter 20 minuter så reste jag mig igen och det gick ju bättre som ni förstår. Undra om jag kommer bli sjuk, det känns nästan så. Men man får vänta och se, helt enkelt. Jag har fortfarande ont i magen och hade det mycket igår också, hoppas att det inte blir värre bara.

Det kanske blir bättre om jag får i mig något att äta.
Take care ♥
natalie hanna

Kommentarer
Postat av: Jesper

Galet va jobbigt! Hata kramp. ber för dig osså!

2009-01-06 @ 12:58:39
Postat av: Hiltha - Thin fhän.

Nanani.. Nu går vi in med inställningen att du inte ska bli sjuk. Du hade bara lite ont i magen precis som jag också hade denna morgon. ;) Jag antar att du INTE kände dej febrig? hahah!

2009-01-06 @ 13:39:04
Postat av: BTW

mamma väckte mej 11, ja sover vidare, hon väcker mej 12, jag sover vidare - hilda, nu är klockan kvart över 1 , nu kan du inte sova mer!



JAG HAR INTE ALLS VÄNT PÅ DYGNET!

2009-01-06 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0