paus&musik



- Natalie var bara tvungen att pausa jobbet lite efter första passet, det är ju lite uttråkande. Så nu sitter jag och lyssnar på Alicia Keys - Butterflies och längtar efter att få njuta de sista dagarna av lovet. Nu måste jag säga att jag är inte heltaggad på skolstarten, det är inte min största längtan i livet om man säger så. Men man måste ju gå i skolan, så det får man bara göra vare sig man känner för det eller inte. Jag har ju iallafall några saker att se fram emot denna våren, en av de sakerna är att få göra om mitt rum, det kommer jag gilla alltså!

Jag ska försöka jobba lite med min header & resten av bloggen i veckan! Eller ni, jag kan göra det nu, för jag ringde pappa och kollade när allt behövde vara klart och det visade sig att jag kan jobba med detta till veckans slut, så det känns rätt skönt måste jag säga. Tack för mig så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0