partaj hos sandra!

- Hey fredagskväll. Kl. 23:27
Nyss hemkommen ifrån Sandra på Öster som hade fest för sin 16-årsdag! Det var ca 10 tjejer där som åt, dansade & pratade. En härlig kväll helt enkelt. Bilder kan komma! Ibland får jag & Cornelia skämmas för att vara svenskar, även att man inte ska det. Men haha, på sånna där fester visar svenskheten sig. Men de lossnar snart chicis♥
Åh, va kul det var att träffa Lana & Sandra igen, nu & föralltid. WOAH!

Skoldagen i sig var fruktansvärt dryg, så jag roade mig med att skriva små fina hälsningar till Vic, Hiltha, Rebecka & slutligen till mig själv samtidigt som resten av klassen kollade på en film om digerdöden. Suck. Bölder&blod säger jag.
För övrigt så hörde jag att Blondinbellan åkte ur Let's dance ikväll. Ingen kommentar om det .

YAO imorn skulle jag & C åkt till Indien & det vill jag absolut inte tänka på nu för då börjar jag nästan gråta.
*HÄÄÄÄHÄÄÄÄ*

kramciaonamaste, natalie hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0