laptop är ändå mysigt



- Jag sitter i min säng med pappas laptop i knät & kollar på mig själv från dåtiden. Tiden då jag var brun (de var sommar & jag var i Cannes,Frankrike), tiden då jag hade ganska långt, väldigt blont hår, tiden då jag gick i en vit kjol och ett rätt uringat linne, tiden då jag verkade vilja se ut som en fluga OCH... tiden då jag målade tånaglarna vita.
Nu är tiden då jag skrattar åt mig själv, fast det gör jag inte egentligen, men inombords ler jag lite smått åt att jag har förändrats något otroligt. Och det känns ganska positivt...

Fast jag måste medge att jag saknar det långa håret, men nu är mitt hår inte så slitet som då, så det känns gott i hjärtat ändå. Men helt sjukt ful är den där bilden om man tänker efter lite. Eller, det kanske inte ni behöver, men jag iallafall. Bakgrunden är iallafall vacker & jag saknar Cannes mycket, det var inte fult någonstans. Vackra, ljuva stad! Helt enkelt!

Nu ska jag kolla på mer bilder från Cannes & också bilderna från Bibione förrförra året. 2007, helt enkelt.
Haha, gissa om jag hittade livets bild på mig eller inte?



Tänk inte så mycket på detaljerna.
Bruna armar? Familjen Bengtsson var mer än bruna under dagarna i Frankrike, really really!
Hade gärna lagt ut bilder på resten av familjen, men de skulle nog inte uppskatta det lika mycket som ni & jag.
Haha! Det är ju bara för roligt att hitta gamla bilder på sig själv, hur mycket förändras man inte egentligen?
Man borde ta ett kort på sig själv varje dag & sedan göra det till en film, och jag tror att ni vet hur jag menar.
Hahahaha, ooh! Blond tjej! "Vilken tönt jag var på den tiden!" - brukar man säga om sig själv från förr. Men en tönt kanske jag inte var, bara inte lika cool som jag är nu. Nej, jag driver med er, och mig själv.
Men solbrillorna säger allt.
Tack för mig, sov gott nu mina små vänner där ute i världen♥
/ natalie

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kära kvinna vilka förändringar ELLER!

Always beautiful though!



Ha en väldigt GOD NATT! / Cornelia N

2009-01-03 @ 01:14:00
URL: http://nelllie.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv, jo det var jättekalt, men jag var inte ute så länge =)

2009-01-03 @ 01:17:28
URL: http://gabriellamelle.blogg.se/
Postat av: simone

du är snygg natalie, snyggggg

och din blogg är snygggggg.

2009-01-03 @ 18:12:26
URL: http://iflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0