kylan blir kyligare

- God kväll i kylan! Hoppas att ni alla har haft en skön dag hittills, lite kallt va? Jag har befunnit mig i stan med olika kompisar vid olika tider på olika platser den största delen av dagen. Dels så var jag hemma hos Michelichan en stund för att få i mig något att äta, och då bestämde vi även att vi skulle ut & äta på Jensens imorgon, det ska visst vara väldigt gott där? Jag är aldrig ute och äter, bara fikar. Det är livet det!
Var runt och kollade i lite olika affärer under dagen också, & hittade en nicely munkjacka på Stadium för 299:-, *viktig info*.
Men mysiga kläder är Natalie Bengtssons little style.

Nu ska jag dra mig neråt mot källaren & mysa med familjen, or something. Det märker vi annars.
Tack & hej för mig,
kärlek
kärlek & massa uppfriskande värme, natalie b

Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack dessamma =)

2009-01-03 @ 01:26:00
URL: http://gabriellamelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0