gråa lördag

- GODMORGON i det gråa! Ja, för visst är det riktigt grått ute idag? Igår var himlen alldeles klarblå & solen strålade så skönt i ansiktet. Idag är det raka motsatsen.
Så i dagens regn&rusk ska jag åka in till a6 med mamma & pappa för att hitta tapeter och annat till mitt rum. Det förgyller dagen mycket! Sen ska jag försöka få bort så mycket som möjligt i rummet så att de blir lättare att sätta igång med allt.
Det är så underbart att vara ledig! Och nästa vecka blir det ju inga engelska, svenska, historia & religions lektioner, det kommer bli skönt.

Ja men just nu har jag väl inte så mycket mer att berätta, haha!
Hoppas att ni får en skön lördag! Vad ska ni hitta på?
♥, natalie hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0