god lördagsmorgon

- Man skiljer ju inte direkt på helg & vardag nu under lovet, det är ju i princip samma sak. Fast idag sov jag inte länge som jag brukar göra och som jag har gjort nästan hela lovet hittills. Till 12 alltså. För hade jag gjort det denna morgon hade jag missat min & Michans dejt, eeeh, lunch i mean. Jag & C hade en väldigt seriös konverstion på msn inatt, så det blev sent uppesittande för mig + att jag hade svårt att sova efteråt. Det blir ju så när man går och lägger sig innan midnatt. 
Busssen går 11:25 & klockan är 10:41, så jag ska trippa ner för trappen och ta mig en enkel frukost nu, så att jag orkar den feta lunchen senare. Och ikväll blir det ju trerätters hos B med henne och M, det ser jag fram emot. 

Men just nu måste jag se fram emot att äta frukost! 
Hoppas att ni får en fin dag,
hey sålänge!  
/ natalie

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

hi, vad snällt av dig att jag får komma också :) åh vad jag taggar! vi hörs sen!:D

2009-01-03 @ 10:58:56
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0