en liten hälsning från de små barna!



- Tadaaa!


- Pappa fick hem  2 dvd  med de gamla Svensson Svensson avsnitten idag, så efter barnen har duschat så ska vi sätta oss ner i källaren & kolla på ett par avsnitt. Vi har ju redan nästan alla avsnitt inspelade, men det är nog några vi inte har sett. Denna underbara familj är så mysig att sitta & titta på. Haha!
Jag ska väl försöka komma i säng i tid ikväll, så att jag inte är död imorgon när jag vaknar, hur nu det skulle hända ihop.
För övrigt så ska jag & Bea bli mörkchokladnötterochfruktomaner detta året. 2009 .
Jag får se om jag skriver något mer lite senare, annars önskar jag er en god natts sömn & en skön start på vårterminen i skolan.
puss, natalie hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0