då var det dags igen...

...dags att komma tillbaka till bloggen kanske? Jo, det behöver jag för att få mig själv på lite bättre humör. Ni undrar förmodligen hur det har gått för mig? Man kan väl säga att enda sen i måndags så har dagarna bestått av sömn&vila, knappt någon mat, hosta, feber, huvudvärk, halsont, svett o.s.v. Influensan kallas det alltså.
Febern kom i måndags på mindre än en timma i skolan & den sitter nog i fortfarande lite. Fast det mesta svettades jag ur i natt. Trodde att jag skulle bli frisk i onsdags, men då började jag dagen med att svimma i duschen istället. yr i huvet & svag i kroppen är jag fortfarande, och idag lider jag av någon slags konstig huvudvärk.

Det finns nog inte så mycket mer att skriva nu.
Jag längtar till Indien
, natalie hanna

Kommentarer
Postat av: Tobias

tkr bara hon är det ;)

2009-01-16 @ 19:20:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0