är trött & har ätit mycket idag

- Jag vill inte ens nämna hur mycket mat jag har ätit idag, så jag hoppas över den delen i detta inlägg. Det kan jag ju nämna någon gång då jag har ätit lite mindre, kanske. Haha! Men man lever bara en gång, och det är många dagar, men ändå. Passa på att njuta! Fast jag tror att det kommer man få göra ännu mer sen. Men aja, nu ska vi inte gå in på det. Utan jag tänkte mer gå in på kvällen med HilleHilda, my little friend in Habo. Vi åt, åt & åt. Och kollade på Björn Gustafsson - dvd'n. Livets DVD antar jag! Imorgon är sista sovmorgonen och då ska vi alla njuta, varje liten människa på den här jorden. 

Jag börjar fundera på om jag ska ta och köpa ett nytt gym-kort till denna terminen också, det skulle vara skönt att ha ett ifall jag får träningsryck. Vi får se hur det blir med det, det är ju mycket som ska betalas hela tiden också. Så, take one day in taget nu.

Imorgon ska jag ägna dagen åt att städa, jobba lite & annat smått och gott. Det kan vara bra för mig faktiskt. Egentligen skulle jag behöva göra upp ett litet schema på vad jag ska göra denna terminen, men i och med att jag vet att jag inte är expertast i världen på att följa sådana scheman så kanske jag.... ändå ska göra ett litet försök. Eller ett stort. Jag är oftast sånn som bara gör det jag känner för, livet blir mer behagligt då. 

Jaja, nu ska jag sluta "babbla" goja och smoja. 
Nu ska jag checka runt på lite andra sidor än blogg.se. Vi höres & synes. 
, natalie hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0