alarm 06:00



- Det är ju egentligen fruktansvärt att jag tvingas gå upp kl. 06:10 för att åka bort till andra sidan Vättern och göra en massa uppgifter. Visst är det? Idag ringde klockan 06:00 och jag ville sova till minst 11. Men icke! Ivar Cesar Knut Eric - ICKE! Skolan ropar mitt namn. Suck! Jag antar att jag får göra det bästa av den svåra situationen & vara glad ändå, för det kan jag ju. Engelska, religion, ensamble & grafisk är dagens lektioner. Hurra för ensamble (eller...) & buu för de andra. Men det ska nog gå ganska enkelt till idag, eftersom vi inte har någon lärare i engelska & religion. Eller det tror jag iallafall inte? Det märker vi!

Hoppas att ni får en skön dag. ♥
(Det är fortfarande kolsvart ute, helt sjukt, heeelt sjukt)
,natalie hanna

En liten bild på mig & lillebror Lucas!

Kommentarer
Postat av: Julia Fuentes

svar; Nä, jag tar inte sånglektioner. Tycker bara det är kul, så man sjunger väl med till radion ibland :P

2009-01-08 @ 13:17:17
URL: http://chulia.blogg.se/
Postat av: manuela

tack så mycket babe!:)

2009-01-08 @ 16:16:35
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0