"åh vad livet är härligt"


- Ja, det kan man ju fejka. Men ibland behöver man inte det...
Aaaaaaaaaah. Mina tankar, mina nerver, mina känslor, mitt sinne, mitt hjärta.... WOAOAOAOAOAOAOAOAOAOAOAOAOAOOAOAOAOAOAH!!!!
Vilken dag, vilken vecka, vilken månad. Ett halvt liv på en månad. Det är inte vettigt, inte ett dugg.
"MEEEEN jag ska fixa detta, och jag vet faktiskt hur denna gången!" , och det där var faktiskt seriöst.
Tro det eller ej, käraste vänner. Men jag ska gå min väg & se vilka som hänger på...

OKEY. Det har bara vart för mycket för mig idag.
Och nu får det vara slut på detta.
Flyingflyingflyyyyying.
Jagsaknardentidendåjagnästanvarkärimigsjälvochdåjagintebehövdenågonannanhelatiden.

Nu är jag trött & snart går det för långt.
pusshejlevermajonäs!
, natalie
hanna




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Natalie Bengtsson.

Kollat på lite gamla pics. Fy va kul vi hade på våran Indien-tid. Vi var heeeeeeelt crazy, och jag gillade det!

2009-01-27 @ 19:53:08
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0