natalie's sick

Just exakt nu skickades ett tråkigt "Are you intrested"-mail till mig! Och därmed är jag tillbaka till bloggen, får se hur det går. Börjar sakta men säkert.
Idag har jag rätt att vara stolt över mig själv - jag har storstädat hela köket åt mamma, det tog 2,5 timma ungefär. Och jag är så stolt över att jag gjorde det utan att bli tillfrågad, jag är bäst helt enkelt. Inte för att skryta, men så är det.
Har vart sjuk i en vecka nu ungefär & det är ju 4:e gången jag är sjuk i år. Superb Natalie, eller inte.

Idag har jag gosat med får nya familjemedlem, Kalle Kanin, framför HAPPY FEET! *MYS*
För övrigt så ska jag nu gå & äta kvällsmat med tha family B.

Have it nice! ( haha )
/ nanani
medinlevelse.blogg.se


Kommentarer
Postat av: maja

oj vad söt kalle är

2009-03-03 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0