mitt hjärta slår för fredag kvällar

Aaaaaaah det säger jag er allt - fredagkvällar i hjärtat mitt. Det är ju härligt när man bara får äta tacos, frukt & annat gott och stirra in i burken när nyblivna par dansar omkring. Jag syftar självklart på Leila & Nicklas. inte för att dom dansade tillsammans.. Men ni förstår vad jag är ute efter att säga. Orden sluddrar för mig som vanligt, nej inte som vanligt. Men som väldigt ofta. Sandy & Kalle har för övrigt fått lära känna varandra lite idag, det var speciellt och Michelle var ju livrädd att Sandy skulle döda Kalle, men snälla lilla gumman, hon gillar honom. Det vet vi alla...

Tack familjen & mig själv för kvällen.. ♥
Kramar&Kärlek från Natalie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0