my new life in my new room



Så efter några månaders "snart är mitt rum klart!!" är det faktiskt klart, nu är det bara några hyllor och lite så som ska upp. Det på bilden är den största delen av rummet, men man ser ju inte allt. Men fy vad jag är nöjd, asnöjd.
De senaste dagarna (då jag inte skrivit) har jag tagit en fika med Michan på stan & sen bara softat med min arab, Joseph ♥ OCH fixat rummet. Igår åkte jag, mamma & dom små och köpte in alla saker jag skulle ha i rummet. Sen tog det ett par timmar att fixa & dona i rummet tills jag kunde somna i den fina sängen:)
JAG ÄR SÅ NÖJD!

Idag har jag vart hos tandläkarn, fixat lite till i rummet & bakat 2 kladdkakor till de 13 gästerna som kommer hit ikväll och kollar på hockey. HV suger nu för övrigt. Så vi blir 20 pers + 1 hund + 1 kanin + lite spån från stallet här ikväll. Tur att man har stort hus & stor tv. Men soffor till 20 pers, nänä.

*SMASK* / natalie

Kommentarer
Postat av: michan

Galet!! Det är riktigt fint! :D måste få se det snart :)

2009-04-08 @ 17:39:30
Postat av: bea

(svar)

DU är skön :D såå stört najs idag :) definitivt oftare och snart igen. tack för att du är du! <3

2009-04-09 @ 16:00:11
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0