Lov för allt i världen!



Nu är det ju lov för allt i världen! Kan det bli mer passande mitt i all min skoltrötthet? Och kan det bli mer passande med en rejäl förkyldning mitt i lovet? Okey det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig med det. Men men, jag lever & det är strålande sol hela dagarna. Igår såg jag ut världens snyggaste byxorBikBok, som jag bestämde mig för att åka in till a6 och köpa idag. Som Tony i Let's Dance säger... "Mäen..." så blev det inte riktigt som jag planerat med det heller. Det slutade med, efter timmars letande av kläder in & ut i provrum att jag åkte till jobbet med en fet BikBok-kasse i handen.
Lite mer för pengarna än vad jag tänkt alltså. Så bra det kan bli ibland, säg.

Rummet blir klart den här veckan & mitt hjärta jublar av glädje.
Imorn ska jag umgås med min bästa!
Puss på alla ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0