en soft dag helt enkelt!

Lovet har verkligen gått överdrivet fort. Idag åkte jag in till stan till 12 & lunchade på Hot Asia med världens bästa Bea! Och vi bara råkar ha väldigt mycket gemensamt, särskilt nu för tiden. Så kul! Maten var god, Bea lika så. Haha! Skönt med så fina vänner, det säger jag allt. ♥ Ett hjärta till den bruden!

Lite för blåsigt tycker jag att det är ute, tycker inte ni? Men solen har ju stått högt på himlen hela dan så vi ska inte klaga. Faktiskt.

Nu är hela mitt rum klart, det är dock väldigt mörkt där inne så jag ser inte så mycket. Men det fixar jag. Natalie - FIXAR'N.
Imorgon ska jag dra iväg till självaste chicichici brudarna. <3 Oh vad jag har saknat. Så de kommer bli helt underbart! :)

Puss på alla!

♥ Rebecka, du & din familj finns i mitt hjärta & i mina tankar.

/ natalie

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack Natalie! för alla tankar!! betytt jätte mycket! <3 äslkar dig!

2009-04-11 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0