var tar tiden vägen?

Nyss var jag barn, den tiden då jag inte tänkte lika mycket, bara tog allt som det kom. Helt plötsligt är man 16 år, går första året på gymnasiet, & snart är dom 3 åren förbi och man undrar var allt tar vägen? Vad gör man med livet? Man tänker alltid på vad man vill göra i framtiden, inte vad man vill göra nu. Jag blir nästan stressad när jag tänker på allt. Det känns ibland som att man bara slösar bort all tid med skämt & ytlighet. Man tänker aldrig, var står jag nu? Vad vill jag göra...nu? Ibland kanske man faktiskt måste stanna upp & inse vart man står i livet, vart man är påväg & se till att göra det man älskar, och först - hitta det man älskar.



Men tänk, tänk att alltid kunna veta att Gud vet allting. Och att när man tänker & funderar över livets stora frågor så har man Honom som vet allt. "I close my eyes, and even when I'm sleeping I'm allright, cause You are in my life.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0