I need You

SHALOM !
Vad kul att du är här, igen..
Sitter & fixar lite cd-skivor. Weey!

Jag vill klippa mig igen. Ännu kortare! Det är så skönt. Håret slits så mycket när man plattar de också. Ni ser ju själva på bilden hur plattat mitt hår är. ( WHAT !? )

Erkänn att bilddagboken har blivit helt konstig. Jag kan knappt kolla på bilder längre. Konstigt alltså .

Mm!

Don't know just why you why he noticed me
Even when I did not believe in you
Your love is greater than them all
Jesus you are welcome in my heart
Ooh...fallen in love
I’ve fallen in love
With the maker of the sun and the moon, the stars in the sky
Oh I’ve fallen in love
With the one who calms the wind and the rain
How I love His name
Your words illuminate my life, oh
The truth of your love I can’t deny, yeeeeeah
Jesus I’m available to you
Jesus you are faithful and you're true

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

ellerhuuur! :D jag taggar som bara den alltså! :)

åh, bruden! du är så SNYGG! din kropp, alltså woh :D

2008-09-11 @ 21:57:08
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0